Komplekti tooted


1. samm - kuidas valida tootja?

Tootja ja toode valitakse esimese sammu sisestusväljade abil.

Kui tootja on juba andmebaasis, saate pärast esimeste tähtede sisestamist esialgseid ettepanekuid. Kui loendis on soovitud tootja, klõpsake selle oma toote jaoks valimiseks tootja nimel.

Kui te ei saa sobivat ettepanekut, sisestage sisendväljale lihtsalt täisnimi ja klõpsake sisendi all vastaval lingil.

 

Kui te ei tea, milliselt tootjalt teie toode pärineb, võite selle sammu vahele jätta ja jätkata tootjat valimata.

1. samm - kuidas toodet valida?

Toote valik on peaaegu sama mis tootja valikul. Pärast esimeste tähtede sisestamist sisendväljale saate valiku sobivatest toodetest (kui need on teada). Kui valite andmebaasist selles kohas sobiva soovituse, edastatakse kogu teadaolev teave toote kohta automaatselt teie ekraanile. (nt mõõtmed, kauba kirjeldus ...)

Kui te ei saa sobivat ettepanekut, võite jätkata oma sisendiga, nagu tegite tootja valimisel, klõpsates sisendvälja all oleval lingil.

1. samm - kuidas valida oma tootele sobiv kategooria?

Pärast tootja ja toote valimist avaneb kategooriapuu. Kategooriate abil jagatakse loetletud tooted mõistlikult aladeks. Kategooriad, mille ees on pluss (+), jagunevad alamkategooriateks.

 

Kategooria valimiseks klõpsake lihtsalt selle nimel. Tooteid saab sisestada ainult kategooriatesse, mida ei jaotata veel alamkategooriatesse. Kui klõpsate kategoorial, mida pole enam alajaotatud, küsitakse teilt, kas soovite seda kategooriat kasutada. Kui valitud kategooria on õige, kinnitage see päring nupuga "OK".

2. samm - mida tähendavad sisendväljade kõrval olevad sümbolid?

 

2. etapis on tooteandmete sisestamisel sisendväljade kõrval sümbol, mis annab teile kiire ülevaate sellest, milline teave teie ekraanil endiselt puudub (või on vale).

 

Kirje on kehtiv / valikulineRoheline linnuke tähistab, et välja sisestamine on kas õige või pole tingimata vajalik.

 

Sisend on valePunane rist sümboliseerib puuduvat või valet teavet. Probleemi lühikirjelduse saamiseks liigutage hiir veatähise kohal.

 

Abisümbol (Abitekst) põllu lühikirjelduse saamiseks vasakpoolsel väljal kirjelduse kõrval.

 

2. samm - mida peaksin oma reklaami kirjutama?

Reklaami kirjeldusse saate salvestada kogu olulise teabe oma toote kohta. Lisaks põhiteabele, nagu mõõtmed, jõudlus jms (kui see pole saadaval eraldi väljana), teave kauba seisukorra kohta (kasutatud kaupade puhul) ja toote üksikasjad, näiteks: värv, ühendusvõimalused, tarbeväärtused, ... sisestatakse siia.

Kirjelduse selge esitamise võimaldamiseks on sisendvälja kohal saadaval teksti lihtsad vormindamisvalikud, näiteks paksud fondid ja allajoonimine.

2. samm - kuidas valida üksuse asukoht kaardil?

Lisaks üksuse asukoha määramisele aadressina saab seda valida ka kaardil. Sisestusala "Üksuse asukoht" allosas on link sildiga "Kuva kaart". Sellel lingil klõpsates avaneb määratud asukoha ümbruse kaart (kui see on määratud).

Kaardi vasakus servas on juhtnupud, millega saate kaardi osa suurendada, vähendada ja teisaldada. Kaardilõiku saab liigutada ka otse, lohistades lõiku soovitud suunas, hoides samal ajal hiire nuppu.

 

Kui olete leidnud õige kaardi osa, klõpsake selle märkimiseks lihtsalt hiire vasaku nupuga üksuse asukohta kaardil. Vastav sihtnumber ja linn sisestatakse automaatselt. Kaardil olev punane tähis tähistab valitud asukohta.

3. samm - kuidas üksuse pilte üles laadida?

Kolmandas etapis küsitakse teilt oma toote pilte. Artiklipilt on iga kuulutuse juures tasuta, lisapildid võivad maksta lisatasu. Vabade piltide arvu saab näha pildi üleslaadimise valikuvälja kohal.

Pildi lisamiseks klõpsake vormi vasakul küljel nuppu "Sirvi", paremal küljel saate ülevaate oma toote kõige olulisemast teabest.

Pärast nupul "Sirvi" klõpsamist näete valimisdialoogi, millega saate oma arvutist pildi valida ja selle artiklipildina üles laadida.

Kui olete kogemata vale pildi üles laadinud, saate selle eemaldada, kasutades vastava pildi all olevat linki "Kustuta".

 

Kui olete üles laadinud mitu pilti, saate määratleda ühe pildi "tavapildiks". Seda kasutatakse reklaamide loendivaate eelvaate pildina ja vaikimisi kuvatakse seda ka reklaami alguses vaadates.

4. samm - mida ma pean viimases etapis tegema?

Toote seadistamise neljas ja viimane etapp on kirjete kontrollimine. Kõigi täpsustatud üksuste andmed saate (peaaegu) samas vaates, nagu neid saab pärast kaupluse seadmist näha.

Selles etapis kontrollige kõigi kirjete õigsust ja korrigeerige neid vajadusel kaasasolevate nuppude abil. (Leitakse reklaami ülalt ja alt)

Kui kogu vajalik teave on olemas ja õige, saate oma reklaami turule sisestada, kasutades nuppu "Postituse postitus".

Seejärel näete oma reklaami avalikus vaates.

 

Ettevaatust! Teie reklaami kuvamine uute reklaamide ja valitud kategooria all võib võtta kuni minut!

 

Toodete seadistamine selgitatud piltidega

Siin selgitame, kuidas artikleid postitada 

     

  

  

  

  

  

 

   

  

 

  

 

  

 

  

  

Kui teil on veel küsimusi, aitab meie tugitiim hea meelega.

 

Kiire otsing

Sisestage reklaami number, mida soovite kuvada.

Telli meie uudiskiri
Registreeru uudiskirja saamiseks
@
register

register

Õige pakett igale kliendile!

Registreeruge kohe ja suurendage oma müüki