Jäljend Ayback Technik

Zühü Aydin
Pagari- ja toitlustusmasinate ost ja müük
Piccoloministr. 464
51067 Köln
Saksamaa

Telefon: + 49 221 6086890
E-post: info@ayback-technik.de
KMKR-i nr: DE232290435

Vaidluste alternatiivne lahendamine:
Euroopa Komisjon pakub platvormi vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks veebis (OS-platvorm), mis on saadaval aadressil https://ec.europa.eu/odr.

Oleme alates 24.07.2015. juulist XNUMX algatuse "FairCommerce" liige.
Lisateavet selle kohta leiate aadressilt www.fair-commerce.de.

Tingimused

Kasutustingimused

Üldtingimused ja teave kliendi kohta

I. Üldtingimused

§ 1 põhisätted

(1) Järgmisi tingimusi kohaldatakse lepingute suhtes, mille sõlmite meiega kui tarnija (Zugtü Aydin) veebisaidi www.ayback-technik.de/Startseite kaudu. Kui pole kokku lepitud teisiti, on teie enda tingimuste lisamine, kui see on kohaldatav, vastuolus.

(2) Tarbija alljärgnevate määruste tähenduses on füüsiline isik, kes teeb õigustehingu eesmärkidel, mis ei ole valdavalt ärilised ega füüsilisest isikust ettevõtjad. Ettevõtja on mis tahes füüsiline või juriidiline isik või juriidiline partnerlus, kes õigustehingu sõlmimisel tegutseb iseseisva kutse- või äritegevusena.

§ 2 lepingu sõlmimine

(1) Lepingu esemeks on kauba müük.

Meie pakkumised Internetis ei ole siduvad ega ole siduvad pakkumised lepingu sõlmimiseks.

(2) Siduva ostupakkumise (tellimuse) saate esitada veebipõhise ostukorvi süsteemi kaudu.
Ostmiseks mõeldud kaubad hoitakse "ostukorvis". Võite kasutada navigeerimisribal vastavat nuppu, et "ostukorv" välja kutsuda ja seal igal ajal muudatusi teha. Pärast lehe "Kassa" väljakutsumist ja oma isikuandmete ning maksmise ja saatmise tingimuste sisestamist kuvatakse kõik tellimuse andmed uuesti tellimuste ülevaate lehel.
Enne tellimuse esitamist on teil võimalus tellimuse ülevaates olevaid andmeid uuesti kontrollida, neid muuta (ka Interneti-brauseri "tagasi" funktsiooni kaudu) või tellimus tühistada.
Esitades tellimuse, kasutades nuppu "maksetellimus", esitate meile siduva pakkumise.
Kõigepealt saate automaatse meili oma tellimuse kättesaamise kohta, mis ei vii veel lepingu sõlmimiseni.

(3) Pakkumise aktsepteerimine (ja seega ka lepingu sõlmimine) toimub 2 päeva jooksul kinnitusega tekstvormis (nt e-post), milles kinnitatakse teile tellimuse täitmist või kauba kättetoimetamist (tellimuse kinnitus).
Kui te pole vastavat teadet saanud, ei ole te enam oma tellimusega seotud. Sel juhul hüvitatakse kõik juba osutatud teenused kohe.

(4) Tellimuse töötlemine ja kogu lepingu sõlmimisega seotud teabe edastamine on osaliselt automatiseeritud e-posti teel. Seetõttu peate tagama, et meiega salvestatud e-posti aadress oleks õige, et e-kirjade vastuvõtmine oleks tehniliselt tagatud ja eriti seda ei takistaks SPAM-filtrite abil.

§ 3 Kinnipidamise õigus, omandiõiguse säilitamine

(1) Arestimisõigust saate kasutada ainult niivõrd, kuivõrd see puudutab samast lepingulistest suhetest tulenevaid nõudeid.

(2) Kaup jääb meie omandiks seni, kuni ostuhind on täielikult tasutud.

§ 4 garantii

(1) Kehtivad seadusjärgsed garantiiõigused.

(2) Kasutatud esemete puhul välistatakse defektinõuded, kui puudus ilmneb alles aasta pärast eseme üleandmist. Kui puudus ilmneb ühe aasta jooksul alates eseme üleandmisest, saab nõudeid puuduste kohta esitada seadusest tuleneva kahe aasta jooksul alates eseme üleandmisest. Ülaltoodud piirangut ei kohaldata:

- süüliselt tekitatud kahju, mis on meile põhjustatud elu-, keha- või tervisekahjustustest, ja muu tahtlikult või raske hooletuse tõttu tekitatud kahju;
- kuivõrd me oleme pettusega varjanud puudust või andnud eseme kvaliteedile garantii.

(3) Tarbijana palutakse teil kohe pärast tarnimist kontrollida kauba täielikkust, ilmseid defekte ja transpordikahjustusi ning teavitada meid ja ekspedeerijat kaebustest nii kiiresti kui võimalik. Kui te seda ei tee, ei mõjuta see teie kohustuslikke garantiinõudeid.

§ 5 õige valik

(1) Kohaldatakse Saksamaa seadusi. Tarbijate jaoks kehtib selline seaduse valik ainult niivõrd, kuivõrd see ei kaota kaitset, mis on antud tarbija alalise elukohariigi õiguse kohustuslike sätetega (sooduspõhimõte).

(2) ÜRO müügikonventsiooni sätteid sõnaselgelt ei kohaldata.


II Teave kliendi kohta

1. Müüja isik

Zühü Aydin
Piccoloministr. 464
Köln 51067
Saksamaa
Telefon: +49 (0) 221/608 68 90
E-post: info@ayback-technik.de


Vaidluste alternatiivne lahendamine:
Euroopa Komisjon pakub platvormi vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks veebis (OS-platvorm), mis on saadaval aadressil https://ec.europa.eu/odr.

2. Teave lepingu sõlmimise kohta

Lepingu sõlmimise, lepingu enda sõlmimise ja parandusvõimaluste tehnilised etapid viiakse läbi vastavalt meie üldtingimuste (I osa) sätetele "Lepingu sõlmimine".

3. Leping keeles, lepingu teksti säilitamine

3.1. Lepingukeel on saksa keel.

3.2. Me ei salvesta lepingu tervikteksti. Enne tellimuse esitamist veebipõhise ostukorvi süsteemi kaudu saab lepingu andmed printida brauseri printimisfunktsiooni abil või salvestada elektrooniliselt. Pärast tellimuse kättesaamist saadetakse teile uuesti e-posti teel tellimuse andmed, kaugmüügilepingute jaoks seaduses nõutav teave ning üldtingimused.

4. Toote või teenuse olulised omadused

Toote ja / või teenuse olulised omadused leiate vastavast pakkumisest.

5. Hinnad ja makseviisid

5.1. Vastavates pakkumistes loetletud hinnad ja saatmiskulud esindavad koguhindu. Need sisaldavad kõiki hinnakomponente, sealhulgas kõiki kohaldatavaid makse.

5.2. Saatekulud ei sisaldu ostuhinnas. Neid saab välja kutsuda vastava sildiga nupu kaudu meie veebisaidil või vastavas pakkumises, neid näidatakse tellimisprotsessi käigus eraldi ja need jäävad lisaks teie kanda, kui pole lubatud tasuta kohaletoimetamist.

5.3. Teile saadaolevad makseviisid on näidatud meie veebisaidil vastava sildiga nupu all või vastavas pakkumises.

5.4. Kui üksikute makseviiside puhul ei ole sätestatud teisiti, tuleb sõlmitud lepingust tulenevad maksenõuded tasuda kohe.

6. tarne

6.1. Tarnetingimused, kohaletoimetamise kuupäeva ja kõik olemasolevad kohaletoimetamise piirangud leiate meie veebisaidi vastava nupu alt või vastavast pakkumisest.

6.2. Niipalju kui olete tarbija, on seadusega reguleeritud, et saatmise ajal müüdava eseme juhusliku kaotamise ja halva kahjustumise oht kandub teile üle ainult kauba üleandmisel, olenemata sellest, kas saadetis on kindlustatud või kindlustamata. See ei kehti, kui olete iseseisvalt tellinud transpordiettevõtte, kelle nime ei ole nimetanud ettevõtja või muu isik, kes on määratud saadetise läbiviimiseks.

7. Kohustuslikud garantiiõigused

Vastutus defektide eest põhineb meie üldtingimuste (I osa) sättel "Garantii".

Need tingimused ja klienditeabe on loonud Händlerbundi juristid, kes on spetsialiseerunud IT-õigusele ja kelle seaduslikku vastavust kontrollitakse pidevalt. Händlerbund Management AG tagab tekstide õigusliku turvalisuse ja vastutab hoiatuste korral. Selle kohta leiate lisateavet aadressilt https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.

Kehtetuks tunnistamise deklaratsioon

Tarbijate taganemisõigus
(Tarbija on füüsiline isik, kes sõlmib õigustoimingu eesmärkidel, mis ei ole valdavalt ärilised ega nende iseseisev kutsetegevus.)

tühistamine

Taganemisõigus
Teil on õigus see leping 14 päeva jooksul ilma põhjust esitamata üles öelda.
Keeluaeg on 14 päeva alates päevast

- millel olete teie või teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, kauba valduse või on selle valdusse võtnud, tingimusel et olete tellinud ühe või mitu kaupa ühtse tellimuse osana ja need tarnitakse või tarnitakse ühetaoliselt ;

- mille puhul olete teie või teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, viimase kauba valdusse või on selle enda valdusesse võtnud tingimusel, et olete tellinud ühe tellimuse raames mitu kaupa ja need tarnitakse eraldi;

Taganemisõiguse kasutamiseks peate oma lepingust taganemise otsuse kohta saatma selge avalduse (nt posti, faksi või e-posti teel saadetud kirja). Selleks võite kasutada lisatud taganemisvormi näidist, kuid see pole kohustuslik.

Taganemisõiguse tähtaega, piisab sellest, et saadate teatise kohta taganemisõiguse enne keeluaega.

Taganemise tagajärjed

Kui te taganete sellest lepingust, oleme andnud teile kõik maksed, mille oleme teilt saanud, sh kohaletoimetamiskulud (välja arvatud lisakulud, mis tekivad valides teistsuguse tarnetüübi kui meie pakutud odavaim tavaline tarne on ), mis makstakse tagasi viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil oleme saanud teate teie lepingu ülesütlemisest. Selle tagasimakse tegemiseks kasutame samu maksevahendeid, mida kasutasite algse tehingu jaoks, kui teiega pole selgesõnaliselt kokku lepitud; Selle tagasimakse eest ei võeta mingil juhul mingeid tasusid.

Võime keelduda tagasimaksmisest, kuni oleme kauba kätte saanud või kuni olete esitanud tõendi selle kohta, et olete kauba tagastanud, olenevalt sellest, kumb on varasem.

Kauba peate meile või Grünstraße 14, 3 Köln tagastama või üle andma viivitamata ja igal juhul hiljemalt 51063 päeva jooksul alates päevast, mil teavitasite meid selle lepingu ülesütlemisest. Tähtaeg on käes, kui saadate kauba enne 14-päevase tähtaja möödumist.

Te kannate nii pakipostiga saadetavate kaupade tagastamise otsesed kulud kui ka pakipostita saadetavate kaupade tagastamise otsesed kulud. Hinnad kaupadele, mida ei saa pakkidena saata, on maksimaalselt umbes 99,00 eurot.

Sa pead ainult maksma väärtuse vähenemise eest kaupu, kui väärtus kadumise põhjuseks on vaja kindlaks teha, laadi, omadustes ja toimimises kaubakäitluses.

Väljajätmise või aegumise põhjused

Õige ei kohaldata lepingutele

- kokkupandamata kaupade tarnimiseks, mille tootmiseks on määrav tarbija individuaalne valik või otsus või mis on selgelt kohandatud tarbija isiklikele vajadustele;
- kauba kohaletoimetamiseks, mis võib kiiresti rikneda või mille aegumiskuupäev oleks kiiresti ületatud;
- alkohoolsete jookide kohaletoimetamiseks, mille hind lepiti kokku lepingu sõlmimisel, kuid mida saab tarnida mitte varem kui 30 päeva pärast lepingu sõlmimist ja mille praegune väärtus sõltub turu kõikumisest, mille üle ettevõtja ei oma mingit mõju;
- ajalehtede, ajakirjade või ajakirjade kättetoimetamiseks, välja arvatud tellimislepingud.

Taganemisõigus aegub lepingute korral ennetähtaegselt

- tervisekaitse või hügieeni huvides tagastamiseks sobimatute pitseeritud kaupade kohaletoimetamiseks, kui nende pitser on pärast kohaletoimetamist eemaldatud;
- kauba kohaletoimetamiseks, kui see oli pärast laadi oma laadi tõttu lahutamatult segatud teiste kaupadega;
- heli- või videosalvestiste või arvutitarkvara tarnimiseks suletud pakendis, kui pitser on pärast kohaletoimetamist eemaldatud.


Mudel taganemise vorm

(Kui soovite lepingust taganeda, siis täitke see vorm ja saata see tagasi.)

- Zühü Aydinile, Piccoloministr. 464, Köln 51067, faksinumber: 02216110975, e-posti aadress: info@ayback-technik.de:

- Ma / me (*) tühistame käesolevaga minu / meie (*) sõlmitud lepingu järgmiste kaupade ostmiseks (*) /
järgmise teenuse osutamine (*)

- tellitud (*) / saadud (*)

- tarbija (te) nimi
- tarbija (te) aadress
- Tarbija (te) allkiri (ainult siis, kui sellest teavitatakse paberkandjal)
- kuupäev

(*) Mittevajalik maha tõmmata.
Pood: Ayback Technik
Aybacki tehnika
viimane tegevus:
13.12.2023
Veebistaatus:
offline
Soovitage meie saiti

Palun külastage ka meie sotsiaalmeedia lehti